Ειδικοί στην οδήγηση οχημάτων παντός εδάφους του Διεθνούς Κινήματος Ερυθρού Σταυρού και Ερυθράς Ημισελήνου (IFRC) δοκίμασαν το Defender πριν καν κυκλοφορήσει.
Ήθελαν να ελέγξουν εάν το όχημα θρύλος ήταν ικανό να υποστηρίξει το ανθρωπιστικό έργο σε ορισμένες από τις πιο δυσπρόσιτες περιοχές του πλανήτη. Οι ειδικοί του στόλου του IFRC πήραν την απάντησή τους στο Ντουμπάι.
Από τους αμμόλοφους της ερήμου μέχρι τους φιδίσιους ασφαλτόδρομους, επιβεβαίωσαν την αξιόπιστη οδική συμπεριφορά και την άνεση του 4x4 καθώς ανέβαιναν το ψηλότερο βουνό των Ηνωμένων Αραβικών Εμιράτων.
Το Defender πέρασε από όλες τις δοκιμασίες, προς μεγάλη ικανοποίηση του Ilir Caushaj από το IFRC. Ο ίδιος δήλωσε: "Ο Ερυθρός Σταυρός υποστηρίζει εκατομμύρια ανθρώπους σε συνθήκες κρίσης κάθε χρόνο, παρέχοντας υπηρεσίες σχεδόν σε όλες τις χώρες του κόσμου. Δραστηριοποιούμαστε σε μερικά από τα πιο δυσπρόσιτα μέρη του πλανήτη, συχνά σε πολύ δύσκολα εδάφη, οπότε οι ομάδες μας πρέπει να είναι σε θέση να ανταπεξέρχονται σε όλες τις δυσκολίες."
Οι ειδικοί του στόλου του IFRC δοκίμασαν το Defender σε μαλακή άμμο ανάμεσα στους κινούμενους αμμόλοφους της ερήμου, όπου το πρωτότυπο μοντέλο κλήθηκε να αντιμετωπίσει απότομες αναβάσεις, απαιτητικές κλίσεις και τις τυφλές κορυφογραμμές που είναι τα κύρια χαρακτηριστικά της εκτός δρόμου οδήγησης στην περιοχή.
Με τις θερμοκρασίες να σκαρφαλώνουν πάνω από 40 βαθμούς Κελσίου, οι φουρκέτες του αυτοκινητόδρομου Jebel Jais ήταν ο επόμενος προορισμός. Το Defender απέδειξε την άνεση και την ευελιξία του στο δρόμο, ανεβαίνοντας σε υψόμετρο σχεδόν 2.000 μέτρων.
Το Ντουμπάι ήταν ο κατάλληλος προορισμός για να συνεχιστεί η συνεργασία του Defender με τον Ερυθρό Σταυρό. Η σχέση χρονολογείται από το 1954, όταν ένα ειδικά προσαρμοσμένο Land Rover ανέλαβε υπηρεσία στην περιοχή ως κινητό ιατρείο.