Στη θέα των Ελβετικών Άλπεων, η λέξη «inferno» δεν είναι κάτι που συνήθως έρχεται στο μυαλό. Για όσους γνωρίζουν όμως, η οροσειρά Schilthorn στο Mürren της Ελβετίας είναι η έδρα της δοκιμασίας Inferno Challenge από τότε που ξεκίνησε το 1928. Η εκδήλωση είναι ο παλαιότερος αγώνας για σκι κατάβασης στον κόσμο που έχει διασωθεί και στα 15 km σε κατακόρυφη κάθοδο 2 km: είναι ένας από τους μεγαλύτερους και πιο απαιτητικούς.
Κάθε χρόνο συμμετέχουν 1.800 αθλητές και γυναίκες που φέτος βρέθηκαν να συνοδεύονται από έναν ασυνήθιστο νέο διεκδικητή τίτλου. Μπείτε στη Range Rover Sport, με άμεσο στόχο την καθιέρωση ενός ρεκόρ πορείας για την ταχύτερη κατάβαση ενός αγώνα σκι το καλοκαίρι.
Γνωστή για την ταχύτητα και τη βέλτιστη απόδοσή της, τόσο εντός όσο και εκτός δρόμου, η Range Rover Sport ήταν το τέλειο όχημα για να επιχειρήσει την ίδια πορεία κατά τη διάρκεια του καλοκαιριού χωρίς χιόνι. Φυσικά, ένα SUV επιδόσεων για μια τέτοια δοκιμασία χρειάζεται έναν οδηγό επιδόσεων και εδώ μπαίνει ο Ben Collins.
Παρά την εμπειρία του Ben, οι ντόπιοι εξακολουθούσαν να είναι συγκλονισμένοι από την προσπάθειά του να αναμετρηθεί στη δοκιμασία Inferno Challenge σε ένα όχημα. Ο Cleeves Palmer, Πρόεδρος του Kandahar Ski Club, δήλωσε: «Το έδαφος είναι κατάστικτο με ογκόλιθους. Θα ήταν πολύ καλύτερα να έκανα αυτή τη διαδρομή με πέδιλα του σκι το χειμώνα, παρά με αυτοκίνητο το καλοκαίρι!» Και αυτό, το είπε ένας βετεράνος 30 αγώνων.
Απτόητος και έτοιμος για την πρόκληση, ο Ben μπήκε στη Range Rover Sport, που τροποποιήθηκε μόνο με την προσθήκη roll cage, ζώνης καθίσματος και ενισχυμένων ελαστικών, και ξεκίνησε για την κορυφή, έτοιμος να ξεκινήσει τη δοκιμασία Inferno Challenge και να αποδείξει γιατί ήταν το καλύτερο SUV 4x4 για τη δουλειά.
Ελαφριά εργασία σε σκληρό έδαφος
Από τον πάγο, τα βράχια και το χαλίκι, μέχρι την υγρή λάσπη, το χώμα και το γρασίδι, η δοκιμασία Inferno Challenge τα είχε όλα. Και μπορεί να ακούγεται σαν αδύνατο για τα περισσότερα οχήματα, όχι όμως και για τη Range Rover Sport.
Με χρόνια τεχνογνωσίας της Land Rover και έχοντας μπει σε ένα σοβαρά σκληρό πρόγραμμα δοκιμών, γρήγορα αποδείχθηκε ότι πραγματικά έχει κατασκευαστεί για να είναι έτοιμη για όλα. Με απόλυτη συμπλήρωση της ισχύος του υπερτροφοδοτούμενου κινητήρα V8 5.0l, το σύστημα Torque Vectoring by Braking παρακολουθούσε συνεχώς τη γωνία του τιμονιού του οχήματος και μείωνε την ισχύ, εφαρμόζοντας κατάλληλα τα φρένα για να τη διατηρεί εντός πορείας. Το όχημα χειρίστηκε όλα όσα έφερε στο δρόμο του το βουνό.
BEN COLLINS
Άνθρωπος εναντίον βουνού
Με τη δοκιμασία Inferno Challenge να φέρνει στο δρόμο του μερικές από τις πιο δύσκολες προκλήσεις της φύσης, ο Ben έκανε χρήση πολλών τεχνολογιών που βοηθούν τον οδηγό. Το σύστημα Torque Vectoring by Braking βοήθησε ώστε ο κάθε τροχός να έχει τη σωστή ποσότητα ισχύος, όπως και όταν χρειαζόταν στην κατάβαση. Το Terrain Response 2 με Dynamic Mode ενεργοποιήθηκε για να διασφαλίσει ότι το όχημα θα μπορούσε να προσαρμοστεί γρήγορα στο συνεχώς μεταβαλλόμενο έδαφος από κάτω. Ακόμη και όταν το έδαφος σταμάτησε και τα ρέοντα νερά και τα βραχώδη ρέματα το αντικατέστησαν, ο Ben μπόρεσε να κάνει χρήση της ρύθμισης Rock Crawl για να συνεχίσει το όχημα να κινείται γρήγορα με ελεγχόμενο τρόπο.
Παντός καιρού
Σε υψόμετρο 2.970 μέτρων ο καιρός μπορεί να είναι τουλάχιστον απρόβλεπτος.
Στην αρχή της πρόκλησης και στην κορυφή του βουνού, η θερμοκρασία εκκίνησης ήταν μηδέν βαθμοί, που σήμαινε ότι ο Ben και το όχημα αμέσως αντιμετώπισαν πάγο και χιονόνερο, και όλα αυτά ενώ κατέβαιναν το βουνό με κλίση μέχρι 60%.
Αλλά δεν τελείωσε όταν ξεκίνησε η κάθοδος. Στην πραγματικότητα κατά την κατάβαση της κοιλάδας του Kanonenrohr, ομίχλη και νέφος δημιούργησαν κακή ορατότητα και η συνεχής βροχή μείωσε την πρόσφυση στο ήδη δύσκολο μονοπάτι καθώς οι θερμοκρασίες αυξήθηκαν στους ευνοϊκότερους 18 βαθμούς.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟ ΠΙΟ ΕΥΕΛΙΚΤΟ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΙΚΟ LAND ROVER