ΒΕΝΖΙΝΗ Ή ΠΕΤΡΕΛΑΙΟ;

ΠΡΟΣΦΟΡΑ ΤΗΣ ΕΠΙΛΟΓΗΣ ΣΕ ΚΑΘΕ ΟΔΗΓΟ

Οι αλλαγές στη νομοθεσία, οι ανησυχίες για τη δημόσια υγεία και η διαφάνεια στις δοκιμές εκπομπών έχουν προκαλέσει πολλούς να αμφισβητήσουν πόσο καθαροί είναι οι πετρελαιοκινητήρες και αν είναι η σωστή επιλογή γι’ αυτούς.

Είναι σημαντικό να σημειωθεί ότι οι σημερινοί πετρελαιοκινητήρες είναι μερικοί από τους καθαρότερους.

Γιατί είναι οι πετρελαιοκινητήρες στο προσκήνιο;

Μερικά από τα αέρια που παράγονται από κινητήρες εσωτερικής καύσης έχουν συνδεθεί με αναπνευστικά προβλήματα, νέφος και κακή ποιότητα του αέρα.



Ενώ οι πετρελαιοκινητήρες παράγουν κατά μέσο όρο λιγότερο CO2 από τους βενζινοκινητήρες, παράγουν περισσότερο NOx. Στους σύγχρονους πετρελαιοκινητήρες, το υγρό επεξεργασίας καυσαερίων ντίζελ, Diesel Exhaust Fluid (DEF), επίσης γνωστό ως AdBlue® χρησιμοποιείται σε ένα σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (Selective Catalytic Reduction, SCR) για να μετατρέψει το NOx ξανά σε άζωτο και οξυγόνο. Από το 2006, όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματά μας είναι εφοδιασμένα με φίλτρα σωματιδίων που αφαιρούν το 99% όλων των σωματιδίων από τα καυσαέρια της εξάτμισης.

Οι πετρελαιοκινητήρες που πληρούν τα τελευταία πρότυπα εκπομπών ρύπων EU6 διαθέτουν τεχνολογία SCR και συνεπώς παράγουν λιγότερο NOx και σωματίδια από ό, τι οι πετρελαιοκινητήρες που κατασκευάστηκαν πριν από την εισαγωγή των προτύπων.

Λόγω της επίπτωσης στη δημόσια υγεία, ορισμένες ευρωπαϊκές πόλεις έχουν ανακοινώσει μέτρα για τη μείωση της ρύπανσης από NOx. Το Λονδίνο, για παράδειγμα, εισήγαγε το T-Charge, ένα πρόσθετο τέλος πέραν της προϋπάρχουσας χρέωσης συμφόρησης για να αποθαρρύνει την είσοδο παλαιότερων πετρελαιοκίνητων οχημάτων σε ορισμένες περιοχές. Τα οχήματα με πετρελαιοκινητήρα EU6 εξαιρούνται από αυτό το φορτίο λόγω των χαμηλών εκπομπών NOx.

Από τον Σεπτέμβριο του 2015, όλοι οι πετρελαιοκινητήρες της ΕΕ και του ΕΟΧ πληρούν τους αυστηρούς κανονισμούς εκπομπών ΕΕ6. Αυτό σημαίνει ότι οι πετρελαιοκινητήρες μας είναι τόσο καθαροί που μπορούν να περάσουν ελεύθερα μέσω των ζωνών εξαιρετικά χαμηλών εκπομπών, οι οποίες επιβάλλουν χρηματική ποινή στους οδηγούς που εκπέμπουν υψηλά επίπεδα ρύπων.

Η δέσμευσή μας για βιώσιμη οδήγηση σημαίνει ότι παράγουμε μερικούς από τους πιο καθαρούς κινητήρες μας μέχρι σήμερα.

Η παγκόσμια εναρμονισμένη διαδικασία δοκιμών ελαφρών οχημάτων (WLTP) είναι μια νέα μέθοδος εργαστηριακών δοκιμών που εισήχθηκε τον Σεπτέμβριο του 2017 και έχει σχεδιαστεί για να παρέχει δεδομένα σχετικά με την οικονομία καυσίμου και τα δεδομένα εκπομπής CO2 που ταιριάζει περισσότερο με τα στοιχεία του πραγματικού κόσμου. Ένα νέο πρότυπο εκπομπών (EU6d RDE) θα δει επίσης τα αυτοκίνητα δοκιμασμένα τόσο στον δρόμο όσο και σε ένα εργαστήριο για πρώτη φορά, επιτρέποντας ακόμα μεγαλύτερη ακρίβεια στα στοιχεία εκπομπών.

Όλοι οι πετρελαιοκινητήρες μας που κατασκευάστηκαν για τις αγορές της ΕΕ και του ΕΟΧ, από τον Σεπτέμβριο του 2015, διαθέτουν σύστημα επιλεκτικής καταλυτικής αναγωγής (SCR). Χρησιμοποιεί το υγρό AdBlue® με ουρία για να μειώσει σημαντικά τις περιβαλλοντικές επιπτώσεις.

Η τεχνολογία φιλτραρίσματος, που είναι μέρος του βασικού εξοπλισμού σε όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα, αφαιρεί έως και 99% όλων των σωματιδίων πριν εξέλθουν από τον σωλήνα της εξάτμισης.

Ποια είναι η διαφορά μεταξύ βενζινοκινητήρα και πετρελαιοκινητήρα;

Μια κοινή παρανόηση είναι ότι τα πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι πιο αργά, πιο θορυβώδη και πιο ακριβά σε σχέση με τα βενζινοκίνητα οχήματα. Ωστόσο, οι βελτιωμένες τεχνολογίες πετρελαιοκινητήρων και η εξέλιξη της τεχνολογίας σημαίνουν ότι η διαφορά μεταξύ των δύο είναι τώρα ελάχιστα αξιοσημείωτη.

Η ροπή χαμηλής ταχύτητας ενός πετρελαιοκινητήρα είναι ιδανική για ρυμούλκηση, καθώς επιτρέπει προηγούμενες αλλαγές ταχύτητας και παρέχει ισχυρή επιτάχυνση.

Η κορυφαία ισχύς ενός βενζινοκινητήρα είναι πιο ομαλές και με καλύτερη απόκριση, αν και υψηλότερες, ταχύτητες για την παράδοση της ίδιας ροπής με τους πετρελαιοκινητήρες.

Ποιος κινητήρας είναι σωστός για μένα;

Πριν από την αγορά οποιουδήποτε οχήματος πρέπει να λάβετε υπόψη τις συνηθισμένες συνήθειες οδήγησης. Οι πετρελαιοκινητήρες είναι αποτελεσματικότεροι σε μεγαλύτερες διαδρομές και υψηλότερες ταχύτητες. Αλλά εάν οι συνηθισμένες σας συνήθειες οδήγησης συνίστανται σε συντομότερες διαδρομές που υπόκεινται στην τακτική στάση και την έναρξη της κυκλοφορίας στην πόλη, ένας πετρελαιοκινητήρας δεν είναι απαραιτήτως η καλύτερη επιλογή.

Η υψηλότερη ενεργειακή πυκνότητα του καυσίμου ντίζελ και ο τρόπος με τον οποίο απελευθερώνεται η ενέργεια κατά την καύση, σημαίνει ότι εάν οδηγείτε 19.000 χιλιόμετρα ή περισσότερα ετησίως, ένας πετρελαιοκινητήρας μπορεί να προσφέρει μεγαλύτερη απόδοση σε χιλιόμετρα. Ως εκ τούτου, ένας πετρελαιοκινητήρας είναι πιθανόν να είναι η πιο αποδοτική επιλογή.

Τα σύγχρονα πετρελαιοκίνητα οχήματα είναι εξοπλισμένα με Φίλτρο σωματιδίων ντίζελ (DPF). Αυτό το φίλτρο συλλέγει τα σωματίδια στην εξάτμιση που πρόκειται να καούν όταν φτάσουν σε υψηλή θερμοκρασία. Οι μικρότερες διαδρομές, όπως αυτές που συχνά πραγματοποιούνται εντός πόλης, καθιστούν τη διαδικασία αυτή πιο δύσκολη. Για αυτούς που οδηγούν κυρίως στην πόλη, μια βενζίνη, ένα υβριδικό ή ηλεκτροκίνητο όχημα μπορεί να είναι μια πιο κατάλληλη επιλογή.



Πώς θα με επηρεάσουν οι αλλαγές στη νομοθεσία σχετικά με το ντίζελ;

Τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που κινούνται σε αστικές περιοχές είναι πιθανόν να επιφέρουν πρόσθετα κόστη κατά τα επόμενα δύο ή τρία χρόνια, πέραν εκείνων που επιβάλλονται στα βενζινοκίνητα οχήματα ή οχήματα εναλλακτικών καυσίμων.

Ωστόσο, οι ιδιοκτήτες νεότερων πετρελαιοκίνητων οχημάτων που πληρούν τα τελευταία πρότυπα εκπομπών EU6 δεν θα τιμωρούνται με τον ίδιο τρόπο όπως τα παλαιότερα πετρελαιοκίνητα οχήματα που είναι λιγότερο φιλικά προς το περιβάλλον.

Όλα τα πετρελαιοκίνητα οχήματα που έχουν πωληθεί από τον Σεπτέμβριο του 2015 στις αγορές της ΕΕ και του ΕΟΧ πληρούν τα πρότυπα EU6.

Τα αποτελέσματα μέχρι τώρα:

Έχουμε επενδύσει 1 δισεκατομμύριο λίρες στο σύγχρονο κέντρο κατασκευής κινητήρων για να αναπτύξουμε μικρότερους πετρελαιοκινητήρες με χαμηλότερες εκπομπές και αυτές οι εξελίξεις έχουν αποφέρει αξιοσημείωτα αποτελέσματα. Μεταξύ 2007 και 2015 μειώσαμε τις εκπομπές CO2 από τα ευρωπαϊκά οχήματα του στόλου μας κατά 32%. Επιπροσθέτως, μεταξύ 2004 και 2016, οι ειδικευμένοι μηχανικοί μας κατάφεραν να μειώσουν τις εκπομπές NOx κατά 90%.

Τι πρέπει να κάνω τώρα;

Ο απλός οδηγός μας για την επιλογή του επόμενου κινητήρα σας θα σας επιτρέψει να λάβετε τεκμηριωμένη απόφαση με βάση την οδηγική συμπεριφορά σας.

ΥΓΡΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΝΤΙΖΕΛ (DIESEL EXHAUST FLUID)

ΥΓΡΟ ΕΠΕΞΕΡΓΑΣΙΑΣ ΚΑΥΣΙΜΩΝ ΝΤΙΖΕΛ (DIESEL EXHAUST FLUID)

Πετρελαιοκινητήρες και επιλεκτική καταλυτική αναγωγή: Τι είναι το DEF, ποιος είναι ο τρόπος επαναπλήρωσης και συχνές ερωτήσεις.
ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL

ΠΕΤΡΕΛΑΙΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ ΚΑΙ ΒΕΝΖΙΝΟΚΙΝΗΤΗΡΕΣ DIESEL

Η σειρά κινητήρων μας σάς επιτρέπει να επιλέξετε αυτό που ταιριάζει καλύτερα στη δουλειά και τον τρόπο ζωής σας.
ΑΡΜΟΔΙΌΤΗΤΑ

ΑΡΜΟΔΙΌΤΗΤΑ

Είμαστε αφοσιωμένοι στην ανάπτυξη της επιχείρησής μας με υπευθυνότητα και βιωσιμότητα, ώστε να προσφέρουμε αξία στους πελάτες μας, την εταιρεία και την ευρύτερη οικονομία.