Αποκτήστε μεγαλύτερο έλεγχο των επιδόσεων του SV σας.
Αντικαθιστώντας τις παραδοσιακές αντιστρεπτικές δοκούς με ένα εξελιγμένο υδραυλικό κύκλωμα, το σύστημα ανάρτησης 6D Dynamics παρέχει εξαιρετική υποστήριξη στη μείωση των κλίσεων του αμαξώματος και σημαντικά μειωμένη βύθιση κατά την επιτάχυνση και το φρενάρισμα. Στην πραγματικότητα, αυτό το παγκοσμίως πρωτοποριακό σύστημα ελέγχει τις κλίσεις τόσο αποτελεσματικά, ώστε να είναι εφικτή η ανάπτυξη πλευρικής επιτάχυνσης 1,1 g με τα all-season ελαστικά.
Το αποτέλεσμα είναι το πιο συναρπαστικό Range Rover Sport όλων των εποχών.
Η ανάρτηση 6D Dynamics εξασφαλίζει εξοικονόμηση βάρους 8 κιλών σε σύγκριση με τα παραδοσιακά συστήματα αντιστρεπτικών δοκών, ενώ προσαρμόζεται έξυπνα σε διαφορετικά στυλ οδήγησης. Έτσι, σας προσφέρει ευελιξία και ιδανική απόδοση ανάλογα με τις τρέχουσες συνθήκες.
Το νέο SV Mode εισάγει μια ειδική ρύθμιση για τον έλεγχο των κλίσεων στον εγκάρσιο και διαμήκη άξονα, καθώς και για τη διαχείριση της συμπίεσης και της επαναφοράς της ανάρτησης. Επιπλέον, χαμηλώνει το όχημα κατά 15 mm, ενισχύοντας τη δυναμική οδήγηση στο μέγιστο βαθμό.
Με το όχημα να παραμένει πιο σταθερό και το βάρος να κατανέμεται ομοιόμορφα, η δύναμη πέδησης διοχετεύεται αποτελεσματικότερα στον πίσω άξονα, προσφέροντας βελτιωμένη απόδοση φρεναρίσματος.
Αυτή είναι η κορυφαία εμπειρία άνεσης και δυναμικής οδήγησης που χαρακτηρίζει ένα Range Rover – με ελάχιστες κλίσεις και ακαμψία που προσεγγίζει εκείνη ενός σπορ αυτοκινήτου.
Σημαντική εξοικονόμηση βάρους, αντοχή και ακαμψία. Τα χαρακτηριστικά που διευρύνουν τα όρια της δυναμικής οδήγησης υπάρχουν στον ανθρακονημάτινο τροχό 23" του SV. Προϊόν τριετούς, ενδελεχούς εξέλιξης και δοκιμών, αντικατοπτρίζει μια αδιάκοπη αναζήτηση της τελειότητας.
Με καινοτόμο σχεδίαση πέντε ακτίνων - που κατέστη δυνατή χάρη στην περίτεχνη διαστρωμάτωση πλεγμάτων από ανθρακονήματα - το σετ των τεσσάρων τροχών πετυχαίνει εξοικονόμηση βάρους 21 kg σε σχέση με το αντίστοιχο από σφυρήλατο αλουμίνιο. Αυτό ισοδυναμεί με ταχύτερη επιτάχυνση και επιβράδυνση, αυξημένη ευελιξία και βελτιωμένη οικονομία καυσίμου.
Η ανώτερη αντοχή και ακαμψία που προσφέρει η πρωτοποριακή συνθετική δομή από ανθρακονήματα και η διαδικασία χύτευσης σημαίνει επίσης μεγαλύτερη σταθερότητα στο σύστημα διεύθυνσης. Πρόκειται για έναν τροχό που υπερβαίνει τα όρια της δυναμικής οδήγησης και βελτιώνει την οδηγική απόλαυση εντός και εκτός δρόμου.
Διατίθενται σε σατινέ ή σκουρόχρωμη γυαλιστερή λάκα, ανάλογα με το επιλεγμένο χρώμα αμαξώματος.
Το Range Rover Sport SV είναι το πρώτο Range Rover στην ιστορία που διαθέτει τροχούς διαφορετικών διαστάσεων - 285mm μπροστά και 305mm πίσω - που παρέχουν πρόσθετη πρόσφυση και έλεγχο.
Το Range Rover Sport SV διαθέτει το μοναδικό σύστημα πέδησης Integrated Power Booster (IPB) για ασυναγώνιστες επιδόσεις στο φρενάρισμα, το οποίο αναπτύχθηκε σε συνεργασία με την Brembo, τον παγκόσμιο ηγέτη στην τεχνολογία φρένων.
Σχεδιασμένο με αυξημένη αντοχή σε υψηλές θερμοκρασίες και απαράμιλλη κατανομή πίεσης, αυτό το σύστημα πέδησης υψηλών επιδόσεων επιτυγχάνει εξαιρετική ισχύ, αντοχή στο φαινόμενο της κόπωσης και μειωμένη φθορά. Ρυθμισμένο από την ομάδα SV για να προσφέρει την καλύτερη αίσθηση στο πεντάλ φρένουν που έχει υπάρξει ποτέ σε Range Rover.
Βασισμένοι σε τεχνολογία που έχει εφαρμοστεί στη Formula 1, οι δίσκοι των 440mm είναι οι μεγαλύτεροι που τοποθετούνται σε όχημα παραγωγής.
Εξασφαλίζοντας υψηλή μηχανική αντοχή και ανθεκτικότητα, το ελαφρύ κεραμικό υλικό κάθε φρένου είναι ενισχυμένο με ανθρακονήματα και διαθέτει ένα πρόσθετο κεραμικό στρώμα τριβής και στις δύο επιφάνειες του δίσκου. Η μη αναρτώμενη μάζα είναι μειωμένη σημαντικά κατά 34 kg και στις τέσσερις γωνίες.
Ακόμα και με την υψηλή θερμότητα που παράγεται από την ενθουσιώδη οδήγηση στην πίστα - και δοκιμασμένη σε συνθήκες διπλάσιας δυσκολίας βάσει των απαιτήσεων του προτύπου AMS (Automotive Sport) - η μοναδική διάταξη οκτώ εμβόλων παρέχει βελτιστοποιημένη κατανομή της πίεσης των τακακιών και αντοχή στο φαινόμενη της 'κόπωσης' που υπερέχει πολλών σπορ αυτοκινήτων
Βιώστε αποκλειστικές επιδόσεις SV.
Ο V8 MHEV βενζινοκινητήρας 4,4 λίτρων του Range Rover Sport SV αποδίδει ισχύ 635 ίππων, ροπή 800 Nm και προσφέρει επιτάχυνση 0-100 km/h σε 3,6 δευτερόλεπτα*.
Με την υποστήριξη παράλληλων twin-scroll υπερσυμπιεστών για άμεση απόκριση και αυξημένη ισχύ σε όλο το εύρος στροφών, το Range Rover Sport SV εξασφαλίζει βελτιωμένη οδηγησιμότητα, μέγιστη ισχύ και αποδοτικότητα σε σχέση με οποιοδήποτε προηγούμενο Range Rover V8.
Κάθε κύλινδρος διαθέτει τεχνολογία επίστρωσης ψεκασμού (Spray Bore) - αντικαθιστώντας τα κλασικά ατσάλινα χιτώνια με μία εξαιρετικά λεπτή ειδική επικάλυψη που εφαρμόζεται μέσω ψεκασμού. Η επίστρωση αυτή μειώνει το βάρος και τις τριβές, ενώ παράλληλα βελτιώνει τη μεταφορά θερμότητας και τη θερμική απόδοση. Το σύστημα μεταβλητού χρονισμού και βύθισης των βαλβίδων εισαγωγής Valvetronic και το διπλό σύστημα ενεργοποίησης βαλβίδων VANOS ενισχύουν τη λειτουργία του εκκεντροφόρου για βέλτιστη απόδοση καύσης.
Στη λειτουργία Dynamic Launch, το σύστημα MHEV αυξάνει την απόδοση με ηλεκτρική υποβοήθηση για να παρέχει στο όχημα επιτάχυνση με υψηλότερα επίπεδα απόκρισης.
Ακουστικά, το Range Rover SV είναι εξίσου συναρπαστικό με την οδήγησή του. Το ενεργό σύστημα εξάτμισης διαθέτει ηλεκτρονικά ελεγχόμενες βαλβίδες δύο σταδίων για να προσφέρει έναν στοχευμένο, διαμορφωμένο παλμό σε ελαφρύτερα ανοίγματα του γκαζιού.
Όταν ενεργοποιείται η λειτουργία SV, η χαρτογράφηση αλλάζει σε μια ρύθμιση που είναι περισσότερο προσανατολισμένη στις επιδόσεις - επιτρέποντας στις βαλβίδες εξαγωγής να ανοίγουν και να παραμένουν ανοιχτές πιο συχνά. Με αυξημένες τις στροφές του κινητήρα και μεγαλύτερη, πιο σταθερή ροή αέρα, ο ζωηρός, αιχμηρός χαρακτήρας της SV αντηχεί με απόλυτη θεατρικότητα.
Νιώστε να σας διαπερνά ο παλμός της μουσικής σας. Με απτική και πολύ μεγαλύτερη εμβέλεια από τα παραδοσιακά ηχεία, τα εμπρός καθίσματα SV Body and Soul που υποστηρίζονται από την τεχνολογία SUBPAC™ μετατρέπουν τον ήχο σε βαθιά διεισδυτικό και διακριτικά φυσικό μπάσο.
Χρησιμοποιείται από επαγγελματίες μουσικούς παραγωγούς και σχεδιαστές ήχου σε όλο τον κόσμο, η δονητική τεχνολογία SUBPAC™ συνδυάζει λογισμικό βελτιστοποίησης τεχνητής νοημοσύνης με δύο απτικούς ενισχυτές και τέσσερις ενσωματωμένους μετατροπείς.
Ενισχύοντας το ηχοσύστημα Meridian Signature 29 ηχείων του οχήματος. Πρόκειται για μια ολοκληρωμένη επανάσταση στον ήχο του αυτοκινήτου και μία εκ βάθρων αλλαγή στη μουσική εμπειρία σας.
Με έξι λειτουργίες ευεξίας, από "ήρεμη" έως "αναζωογονητική", οι βιομετρικές δοκιμές έδειξαν ότι το κάθισμα Body and Soul έχει μετρήσιμα οφέλη για τους επιβάτες, όπως η μείωση του στρες και η βελτίωση της συγκέντρωσης.
Υποστηριζόμενο από διαισθητικές ειδοποιήσεις ασφαλείας, το κάθισμα SV Body and Soul προσφέρει την πιο εμβυθιστική, προσωπική εμπειρία πολυμέσων σε κάθε ταξίδι.
*Ροπή έως 800nm και επιτάχυνση 0-100 σε 3.6 δευτ. όταν χρησιμοποιείται η συνδυασμένη ισχύς κινητήρα και MHEV, λειτουργία δυναμικής εκκίνησης, ζάντες και φρένα από ανθρακονήματα.