Από την εμφάνιση του πρώτου Range Rover το 1970, το όχημα εξελίσσεται συνεχώς. Το πιο πολυτελές SUV παγκοσμίως διαθέτει εξαιρετικά επίπεδα φινέτσας, εγγενούς δυναμικής και έμπνευσης σχεδιασμού, σε συνδυασμό με τεχνολογικές εξελίξεις που το κάνουν να ξεχωρίζει. Ανατρέχουμε στην ιστορία της σειράς των luxury SUV που είναι γνωστή ως η οικογένεια Range Rover.
1994 - Range Rover δεύτερης γενιάς
Πρόκειται για ένα όχημα πιο πολυτελές σε σχέση με την προηγούμενη έκδοση. Οι σχεδιαστικές πινελιές του οχήματος δεύτερης γενιάς, όπως η εμβληματική σιλουέτα και οι ορθογώνιοι προβολείς αντί για τους κυκλικούς, άντεξαν στο χρόνο, κάνοντας το όχημα αναγνωρίσμο έως σήμερα.
2001 - Range Rover τρίτης γενιάς
Αυτό το Range Rover που συνεχώς εξελίσσεται ήταν το πρώτο που αναπτύχθηκε με μονό κέλυφος αμαξώματος monocoque. Η έμπνευση σχεδιασμού του αμαξώματος προήλθε από το κωνικό σχήμα του ταχύπλοου The Italian Riva, ενώ οι τροχαλίες του πολυτελούς yacht ενέπνευσαν τα μεταλλικά φινιρίσματα στο εσωτερικό του οχήματος.
2004 - Range Stormer Concept
Η ιδέα του οχήματος Stormer ενδέχεται να γίνει γνωστή για την παρουσίαση του φουτουριστικού σχεδιασμού του Range Rover, καθώς και της τολμηρής προσέγγισης με την υιοθέτηση νέας τεχνολογίας εντός των οχημάτων.
2005 - Παραγωγή Range Rover Sport
Η εισαγωγή του πρώτου σπορ SUV στην οικογένεια Range Rover έδειξε τη δέσμευση της Land Rover στην απόδοση. Οι επιλογές κινητήρων περιλάμβαναν έναν υπερτροφοδοτούμενο κινητήρα πετρελαίου 4,2 λίτρων με γρήγορη απόδοση. Το Range Rover Sport προσέφερε επίσης αερανάρτηση cross-linked δίνοντας στους οδηγούς προαιρετικό ύψος οδήγησης, το οποίο βελτίωσε την άνεση και την οδήγηση 4x4 εντός και εκτός δρόμου. Η ποικιλία ύψους ήταν ένα από τα πολλά ιδιαίτερα νέα χαρακτηριστικά που αντανακλούσαν τη δυναμική απόδοση στην εμφάνιση του οχήματος.
2008 - Concept LRX
Αυτό το όχημα cross-coupé ήταν ένα φιλόδοξο και προοδευτικό βήμα για την ομάδα σχεδίασης της Land Rover. Με στόχο τους οδηγούς που σπάνια θα έβγαιναν εκτός δρόμου, το όχημα εξακολουθεί να διατηρεί τη θρυλική δυναμική της Land Rover αλλά και περιλαμβάνει έναν εσωτερικό χώρο, «φουτουριστικό» σύμφωνα με τον τύπο.
2013 - Range Rover Sport δεύτερης γενιάς
Παρουσιάστηκε από τον ηθοποιό Daniel Craig στο ρόλο του James Bond. Μερικοί δρόμοι της Νέας Υόρκης έκλεισαν προσωρινά για την κυκλοφορία του αναβαθμισμένου Range Rover Sport που διέθετε μεγαλύτερη αποδοτικότητα από τον 3λιτρο κινητήρα V6.
2015 - Range Rover Evoque Convertible
Το πρώτο convertible Range Rover, το Evoque Convertible συνδύασε την αναγνωρισμένη ικανότητα της Land Rover με ελκυστικά χαρακτηριστικά, όπως μια αναδιπλούμενη οροφή σε διάταξη Ζ, ενώ διατήρησε την ισχυρή οπτική παρουσία, χάρη στη δεξιοτεχνία των σχεδιαστών της Land Rover. Το αποτέλεσμα είναι το πρώτο παγκοσμίως πολυτελές compact και το πιο δυναμικό 4x4 convertible SUV για κάθε έδαφος.
Από το άκρως απόρρητο concept του οχήματος Velar έως το πρώτο Range Rover Evoque Convertible, η εξέλιξη του Range Rover είναι σαφής. Χωρίς να επηρεάζει ποτέ αρνητικά τη δυναμική, το luxury SUV συνεχίζει να θέτει ψηλά τον πήχη στο σχεδιασμό, τη δυναμική και την απόδοση του αυτοκινήτου.
2017 – Παρουσίαση της νέας Range Rover Velar
Μια νέα προσθήκη στην οικογένεια Range Rover αποκαλύπτεται. Με τις εκπληκτικές καθαρές γραμμές και τα διορατικά σχεδιαστικά στοιχεία, η Range Rover Velar υπόσχεται να δώσει στο SUV την ίδια αβίαστη ικανότητα, πολυτέλεια και φινέτσα που αναμένεται από όλα τα οχήματά μας.
ΑΝΑΚΑΛΥΨΤΕ ΤΟ ΑΒΆΝ-ΓΚΑΡΝΤ RANGE ROVER
© JAGUAR LAND ROVER LIMITED 2020
Jaguar Land Rover Limited: Registered office: Abbey Road, Whitley, Coventry CV3 4LF. Registered in England No: 1672070
The information, specification, engines and colours on this website are based on European specification and may vary from market to market and are subject to change without notice. Some vehicles are shown with optional equipment that may not be available in all markets. Please contact your local retailer for local availability and prices. The figures provided are as a result of official manufacturer's tests in accordance with EU legislation. A vehicle's actual fuel consumption may differ from that achieved in such tests and these figures are for comparative purposes only.
WLTP is the new official EU test used to calculate standardised fuel consumption and CO2 figures for passenger cars. It measures fuel, energy consumption, range and emissions. This is designed to provide figures closer to real-world driving behaviour. It tests vehicles with optional equipment and with a more demanding test procedure and driving profile.